Ervaringen

Genoeg over ons zelf gepraat!
Lees hier de ervaringen van onze klanten.

Gepensioneerd echtpaar - mei 2017

Er was niets dat mij tegen hield om een afspraak te maken omdat ik een goede aanbeveling had gekregen van mijn dochter. Jullie voerden de service erg zorgvuldig uit en ik tegen iedereen zeg ik: doe het gerust! Mijn eindoordeel is een 8. Als ik iets mocht verbeteren dan zou ik een andere naam dan 'éindelijk' kiezen!

Vrouw (anoniem) - juni 2017

Allereerst twijfelde ik of jullie betrouwbaar waren, je geeft veel persoonlijke info. En ik zag er tegen op om alles op te zoeken, ten derde dacht ik dat ik alles zelf al wel heel goed had uitgezocht en het niet goedkoper kon. Later betwijfelde ik dat toch weer. Geruststelling door Marieke, goede manier van vragen beantwoorden, alles zwart op wit uitleggen en het feit dat een zeer betrouwbaar vriendencontact op mijn Facebook jullie naam had gedeeld, heeft mij toch over de streep getrokken. Ik geef een 9.

John v/d B. - juni 2017

Via de buurt kwam ik bij jullie terecht om alles op een rij te zetten. Ik vond diverse verzekeringen te hoog. Ik raad iedereen het aan om te doen omdat alles zelf uitpluizen veel te lastig en tijd rovend is. Ik geef een 8,5! Een tip: jullie hebben het goed gegaan. Het is wel handig om af en toe een compleet overzicht (polissen en verzekeringen overzichten) naar ons toe te sturen als het weer zo ver is om alles nogmaals na te kijken. Dit ivm de laksheid van mij en zeker ook anderen.

Anneke Hermsen - maart 2017

Heel blij met de ontzorgservice. Aanrader!

Pieter S. - maart 2017

Heerlijk om zelf niet meer in de kleine lettertjes te hoeven duiken van die "papierwinkel". Dank dames!

Loeki Z. - augustus 2014

Dankzij Nina en Marieke daalden mijn vaste lasten met ruim €550,- per jaar. De service hield niet op bij een advies: ze hebben ook daadwerkelijk bijna alles voor me geregeld. Lekker doortastend en effectief. Ik raad deze service van harte aan!


Rob - mei 2017

Was er iets dat je tegen hield om in eerste instantie een afspraak te maken?

Tijd.

Wat trok je over de streep om je aan te melden?

1 maand vrij.

Wat is jouw oordeel over de gehele service?

Erg goed.

Wat zou je tegen iemand zeggen die twijfelt ons in te schakelen?

Doen! No cure no pay.

Op een schaal van 1 tot 10, hoe waarschijnlijk is het dat je ons aan vrienden of familie zou aanraden?

10

Wat zouden wij kunnen doen om de Ontzorgservice beter te maken of een 10 te scoren? (een tip?)

NVT.

Kitty - juni 2016

éindelijk is super! Ik vertelde mijn wensen en vervolgens hoef ik niets te doen dan te wachten. Nina & Marieke wisten de juiste weg te vinden naar allerlei organisaties die bij me pasten. En is er een probleem? Don't worry.. even mailen en zij lossen alles op! Handiger kan toch niet?

Inde

Aanrader!

Karin K. - april 2016

Jullie zorgen voor overzicht, zorgen dat er geen gaten zitten in de verzekeringen en laten op tijd weten als iets afloopt. En dan besparen jullie ook nog.

éindelijk heeft voor mij al mijn verzekeringen gecheckt en veranderd, wanneer het goedkoper kon. Zo bespaar ik honderden euro's t komende jaar, mbv de kennis en kunde van de slime meiden van éindelijk. Doen.... meld je aan bij hen...


Jeanette - eind 2016

Wat verwachtte je ervan vóór je de dienst kocht?

Dat alle verzekeringen doorgelicht zouden worden, en er gekeken zou worden naar voordeligere alternatieven.

Wat trok je over de streep om je aan te melden?

Het feit dat een vriendin heel tevreden was over jullie diensten, èn ze flink bespaard had.

Wat is jouw oordeel achteraf?

Goed; een paar keer werd ik gebeld of alles goed was geregeld. Ik heb het ervaren dat er echt met me mee is gedacht. Wat ik vooral prettig vond, is dat er niet alleen naar voordeligere opties is gekeken, maar zeker ook naar betere alternatieven. B.v. een aparte rechtsbijstandverzekering voor 'alles' i.p.v. bij verschillende organisaties voor een klein gedeelte verzekerd te zijn.

Wat zou je tegen iemand zeggen die twijfelt ons in te schakelen?

Je kunt altijd proberen; je mag op alles 'nee' zeggen als je uiteindelijk niet van de adviezen gebruik wilt maken.

Op een schaal van 1 tot 10, hoe waarschijnlijk is het dat je ons aan vrienden of familie zou aanraden?

9

Wat zou je tegen iemand zeggen die twijfelt ons in te schakelen?

Je kunt altijd proberen; je mag op alles 'nee' zeggen als je uiteindelijk niet van de adviezen gebruik wilt maken.

Wat zouden wij kunnen doen om de Ontzorgservice beter te maken of een 10 te scoren? (een tip?)

Jammer, maar ik zou het echt niet weten; Jullie hebben je erg betrokken getoond en meegedacht. Er ging wat mis, ik kreeg b.v. 3G i.p.v. 4G en ik zat een paar dagen helemaal zonder internet en mobiele telefoon (maar ik weet niet of/wie ik dat laatste kan verwijten). Als dit niet zo was geweest, had ik ook een 9 gegeven verwacht ik.

Petra M. - juni 2016

Prima service en goed meedenken. De dames hebben mij goed geholpen na het overlijden van mijn man! Ben blij dat zij nu alles in de gaten houden.

Danae

"Het concept is fijn, het idee dat ik het door iemand anders kan laten nakijken omdat ik er zelf gewoon niet aan toe kom. Het is ook fijn om de besparing te zien en af te zijn van dat zeurende stemmetje: is dit nou wel handig hoe ik het geregeld heb? Dat is heel waardevol."

Ans - juni 2016

Ik ben super blij dat ik de dames heb leren kennen. Het geeft mij rust in mijn hoofd en tijd voor andere leuke dingen en ze houden alles super goed in de gaten voor mij. Ben er super blij mee! En ook nog geld overhouden. Wat wil je nog meer?


Vrouw uit het noorden - 59 jaar

Was er iets dat je tegen hield om in eerste instantie een afspraak te maken?

Wat me tegenhield was het onbekende en of er geen addertje onder het gras zat.

Wat trok je over de streep om je aan te melden?

Wat me over de streep trok was het feit dat ik over jullie las in de nieuwsbrief van het tijdschrift Genoeg waar ik vertrouwen in heb én het feit dat jullie een rapportje maakten en dat ik dus de uitkomst al wist vóór ik ja hoefde te zeggen en dus zou moeten betalen, ik wist de uitkomst al op dat moment. Dan is ja zeggen gemakkelijker.

Wat is jouw oordeel over de gehele service?

Over de service één woord, zeer zorgvuldig en persoonlijk.

Wat zou je tegen iemand zeggen die twijfelt ons in te schakelen?

Alles wat hierboven staat en vooral dat je het kunt uitproberen zonder aan iets vast te zitten.

Op een schaal van 1 tot 10, hoe waarschijnlijk is het dat je ons aan vrienden of familie zou aanraden?

Ik aarzel tussen een 9 en een 10, die 9 ligt aan mij, ik merk dat ik selecteer aan wie ik het wel en niet vertel. Maak onderscheid in mensen waarvan ik op voorhand verwacht dat ze het te veel gedoe en 'eng' vinden.

Wat zouden wij kunnen doen om de Ontzorgservice beter te maken of een 10 te scoren? (een tip?)

Verschillende doelgroepen op verschillende wijzen benaderen. Ik vind jullie jonge persoonlijke aanpak verfrissend een ander vindt dat misschien te dichtbij komen? Ouderen (nóg ouder...) hebben meer schroom dan zou je bijvoorbeeld op bezoek kunnen gaan of benaderen via ouderen organisaties.

Marja V. - juni 2016

Ik ben erg goed geholpen, om mijn zaakjes op de rail te krijgen. Dacht zelf dat ik alles redelijk geregeld had. Maar door de professionele kennis van zaken doen door Nina en Marieke, hou ik maandelijks geld OVER en dat is voor mijn een fijn gevoel. Dames ga zo door bedankt.

Desea

"Zodra je éindelijk inschakelt kan je het helemaal loslaten... dat is heel fijn"

Mari - Zutphen

"Het rapport met alles was heel fijn. Ik vind het vreselijk werk. Zo fijn dit. Alle verzekeringscontracten is allemaal zoveel werk, niet actueel en ondoorzichtig. Dit geeft veel rust. Dank!


Madeleine Boerma - ondernemer

Wat verwachtte je ervan vóór je de dienst kocht?

Een financiële besparing

Wat trok je over de streep om je aan te melden?

Het ontzorgen van iets wat hoog op mijn to do lijst stond en wat ik steeds uitstelde.

Wat is jouw oordeel achteraf?

10+

Is er iets wat je bijzonder vindt aan ons?

Enthousiasme, eerlijkheid, snelheid, meedenken

Wat heb je aan onze service gehad?

Ik ben nu goedkoper én beter verzekerd!

Rafael - Utrecht

"Een vriendin was heel enthousiast over jullie en toen dacht ik: laten we het maar proberen! Als er altijd veel uit gaat per maand en dan opeens een stuk minder dan zie je dat we echt hebben bespaard.

De communicatie is heel plezierig en jullie hebben een leuke brutaliteit, fris en gedurfd. Jullie mails zijn ook altijd positief.

Ik was heel druk en jullie reageerden altijd begripvol. Het voelt als heel persoonlijk en zorgvuldig overdacht. Je maakt het plezierig!"

Marianne - Utrecht

"Het zijn echt allemaal dingen waar je tegenop kijkt. Jullie nemen het helemaal uit handen en checken of het goed op elkaar aansluit. Als je dan wilt overstappen weet je dat het goed gaat! Wij zijn super enthousiast!"

Agnes M. - juni 2016

Ondanks dat ik een verschrikkelijke krent ben die zelf al heel kieskeurig is in het uitzoeken van diensten, hebben de dames van 'éindelijk' het tóch weer voor elkaar gekregen om nog wat meer te besparen, voor het tweede jaar op een rij.

Lex S. - juni 2016

Heerlijk om de vervelende contractklusjes uit te besteden aan de meiden van éindelijk Ben je er gelijk van af. éindelijk regelt de rest.

Adam

Nina we vonden het echt een heel fijn gesprek. Het is lekker om het zo uit handen te kunnen geven aan iemand die er zo veel ervaring mee heeft.

Heleen - juni 2016

Superblij met éindelijk! Deze meiden zoeken alles uit waar je zelf geen zin in hebt. Zetten contracten om en besparen je veel geld. Doen!


Caro - Utrecht

Deze twee meiden hebben een, in mijn ogen, erg leuk businessmodel. Ze lichten jou contracten door (verzekering, telefoon, ziektekosten, mobiel, televisie enzovoort). Nou blijkt dat we vaak allemaal teveel betalen en dat dat soms met een telefoontje flink is terug te brengen. Ik had bv een contract (verzekering meen ik) ergens en door aan het betreffende bedrijf te zeggen dat ik weg ging omdat het ergens anders goedkoper was kreeg ik opeens een veel lager bedrag te betalen.

Deze meiden weten hoe ze dat moeten doen en zijn ook nog eens heel leuk. De deal is dat van de winst die zij voor jou maken zij 50 % krijgen in het eerste jaar. Als je dus 500,- bespaart (wat je anders niet had geweten dan betaal je €250,- maar jij hebt er ook in het jaar erna nog profijt van. Als ze niets vinden betaal je niets maar dat gebeurt volgens mij nooit. (in mijn omgeving varieerde de winst tussen een paar honderd tot ± 800,-. Je kunt hier dus eigenlijk alleen op winnen. Nou vroegen ze mij of ik nog mensen (bv jonge gezinnen) wist voor wie dit aantrekkelijk kan zijn.

Oliver de Coster - Haarlem

"Superblij met de hulp van éindelijk! Jullie zijn beide geweldig en leveren een ongeëvenaarde topservice. Snel, vriendelijk, creatief, vindingrijk en boordevol enthousiasme. Hartelijk dank voor alles wat jullie voor me hebben gerealiseerd."

Gerda - juni 2016

Ben blij dat ik met éindelijk in contact ben gekomen door mijn dochter. Ik heb per jaar €300,- verdiend.

Barbara - augustus 2014

With a personal approach Nina advised me about savings I could make in my finances, without sacrificing facilities or services. I never know where to start structuring my finances or comparing my subscriptions to what's offered. Nina took this out of my hands.

Geertjan

Dit is een goede club. Hebben een hoop bespaard voor mij privé en mijn kantoor.

Esther E. - 2016

Ik heb het gedaan. 1x een belafspraak, paar mailtjes en verder helemaal ontzorgd. Toch weer een paar honderd euro per jaar bespaard!

Caroline B. - juni 2014

Nina en Marieke zijn in juni 2014 bij ons langs geweest voor de ontzorgservice. Wat mij betreft een GOUDEN dienst. Zeer prettig contact en duidelijk goed op de hoogte van wat er speelt in contractenland. Ik raad het regelmatig aan mensen aan. Je bent eigenlijk een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet. Ze doorklieven op kundige wijze je contracten en hebben ons een fikse besparing opgeleverd. Ik zeg DOEN.

Joke B. - november 2014

Ontzorgen met éindelijk. Het beste business plan in jaren met een no-cure-no-pay formule. Helemaal van deze tijd. Wie heeft er nu niet het idee dat hij geld laat liggen, maar ontbreekt het aan tijd om alles door te lopen?

Daniël K.

Voor iedereen die te druk is om achter goedkope contracten te jagen. Ik ben er tevreden over.

Helen - Nijmegen

"Door de jaren heen waren mijn contracten en verzekeringen steeds duurder geworden en ik bleef maar bij dezelfde. Nadat ik éindelijk heb ingeschakeld houd ik meer dan € 1200,- per jaar over. In eerste instantie had ik niet verwacht dat ze zoveel voor mij zouden kunnen besparen maar hier zit je blijkbaar al snel op als je meerdere jaren niet overstapt. De grootste besparing zat er voor mij in dat ik veel naar Duitsland bel. éindelijk vond voor mij een abonnement met een goedkope buitenlandbundel waardoor ik flink minder betaal nu.

Tijdens het overzetten van alle contracten heb ik nooit het gevoel gehad dat ik teveel vroeg. De samenwerking met Nina heb ik als bijzonder prettig ervaren"